cileklipastasever kizlar 38+2 yim bugun 3 gundur duzensiz sancilar var nasipse yarin sezaryan olacagim ama insan vucudundaki farkliligi bilir ya resmen adet zamanimin baslangici gibi.ter basmasi karin agrisi mide bulantisi halsizlik ne zor yahu.tabi adet donemi rahat gecenler icin bunlar bir sey ifade etmeyebilir ama benim adet zamanlarimda dogum tadinda gectigi icin:( bu da boyle bir bilgi nedense yazmak istedim:) insallah yarin sabaha kadar her sey yolunda gider cok amin
esraEb cileklipastasever benim adetlerim de aynı aşırı sancılı geçiyor. Benimki rahmimim ters durmasından dolayı sancılı oluyro. Hamilelik boyunca da her günüm adet olacakmışım gibi karın ağrılı geçti 😤 sizinki neden sezaryen olacak
Elotyy cileklipastasever 34 haftalık bügün bende oldu aya kalktım, batma ağrı var bende sezaryan olcam
agacall cileklipastasever benim sizinle aynı zamanlarda gaz sancısı şeklinde başlamıştı ben üşütüyorum sanmıştım, tahmini doğum tarihinden 3 gün önce kontrolüm vardı sabah evden çıkmadan tuvalete girmiştim nişan geldiğini gördüm ama o zamanlar emin değilim tabi, kaynanam anlamış çantayı arabaya koydurmuş eşime, kontrolden sonra yatış yapıp doğuma aldılar :)
cileklipastasever esraEb rahmin geride olmasina mi ters rahim deniyor acaba? benim hemoroid skntisi var bir de bebegin basi buyukmus 40+4 ile uyumlu imis kanala girmemis buyuk ihtimal girmezde artik dediler.
esraEb cileklipastasever evet geride olması. Doğuma engel değil diye duydum ama adet dönemleri korkunç geçiyor benim. Doğumda da aynı sancım olacak diye çok korkuyorum. Henüz doğum şeklim belli değil benim bebeğim de 1 buçuk hafta ileriden gidiyor kafası.
Elotyy esraEb bende siyatik var normaldi ilk konuştuk ama be, doktara demeyi unutum 2 gün, önce, söyledim, dedim, belim, bacağım çok ağrıyor siyatık fıtık, var aaa dedi ozaman normal doğum yapmayız dedi tehlikeli sezaryan döndü
esraEb Elotyy ben de de hem bel hem boyun fıtığı var. Ama çok ileri düzey değilim. 1. Seviye falan yine de engel mi normal doğuma. Henüz doktoruma söylemedim bu durumu
Elotyy esraEb az seviye bile olsa ne yazıki sorun oluyor doktorlar onu riskine girmiyor patlama hasar olurda felç kalma, kadar gidiyor doktoruna şöyle norolojı, göndercek onun, onayıyla
esraEb Elotyy ben dün beyin cerrahıma gittim görüştüm kendisi ile engel bi durum yok yapabilirsin dedi. Ayrıca nörolojiye gerek kalmadı sanırım
esraEb Elotyy çok geçmiş olsun. Benim öyle ağrım yok şükür. Başlangıç seviye zaten benimki doktorum sorun yok dedi. İnşallah sorun çıkmasın dalarım gözüne 😄