Merhabalarr. Bugün başka bir doktora muayene oldum açıkçası pek ilgilenmedi. 34 haftalık hamileyim. Bacaklarının 2 hafta geride olduğunu ve doğduğunda toparlayabileceğini söyledi. Normal mi bu durum? Bebek toparlayabiliyor mu ve neden geride oluyor? Bilgisi olan var mıı yardımcı olabilir misiniz ya 🥺