Kitlendim Merhaba hanimlar Haftada kanamam oldu 1 gece hastanede yattim kanama devam etmedi plesentada sorun olmus yerinden oynamis sanirim ama doktor her ihtimale karsi bebek icin akciger ignesi yapti ve erken dogum onleyici ilac aliyorum. Suan evdeyim uzanicam 2 hafta 30. Haftaya kadar Riskli bir durumdan bahsetmedi doktor ama bu isler bellinolmaz biliosunuz Bebegim 1250gr Bu durumu yasayanlar deneyimlerini oaylasabilir mi?