Önceki gebelikte sadece karnımda çatlaklarım vardı hadi dedim neyse , şimdi 37+6 hamileyim ve her yerim haritaya dönmüş halde , bacak kalça göbek ne ararsanız var her yerimde . Kendimi cocugumdan hatıra gibi cümleler ile avutamıyorum maalesef. Gerçekten çok üzülüyorum bu duruma . Geçici olsa kendimi avuturdum ama kalıcı olduğu için insanda moral kalmıyor . 23 yaśında böyle bir vücuda sahip olmak ne bileyim hicmi bir lazerle vs çözümü olmaz acaba . Kendimi saklıyorum resmen kimse görmesin diye 😓