Aygn Kızlar 12+5 haftalık olduk ikiz gebelikti birini 6.haftada kaybettim digerini de geçen hafta doktor gayet iyi dedi kontrolum pazartesi sormak istediğim şu benm hiç belirtim yok ya mide bulantısı aserme ağrı falan yok sadece ayakta çok durunca ağrı akinti artiyr bebeğim iyidir demi 3 gün önce karnimda seyrime oldu geçti bir daha da olmadi içimi aydinlatin kızlar ya
Berkaytuana Aygn canım öncelikle kaybettiğin bebeğin için Rabbim sabir versin. Digerinï inşallah sağlıkla sana bagislasn. Mide bulantısı vs. Herkeste olacak diye bir şart Yok sonucta e doktorun da sorun yok demiş strès yapma bebeğin hissedip uzulmesin.
Aysebkr1258 Aygn keşke bende sizin kadar şanslı bir hamile olabilseydim istifra bulantı kasık ağrısı göğüs sızlaması ne ararsanız hepsi bende toplanmış sanki bence bu şekilde olduğun için şükret 😊
Aysebkr1258 Aygn seyirme bağırsaktan olmuş olabilir ama bebeğiniz gayet iyidir merak etmeyin bende çok istifra eden bir insanım bir öğün istifra etmiyeyim acaba bişey mi oldu diye düşünüyorum ister istemez insan kuruyor kafasında 😊
Aygn Berkaytuana elimde olmuyr işte Allahtan gelr herşey ama tedavi ile de olunca bayağı tedirgin oluyrm
Aygn Aysebkr1258 ay bebişim ıyi olsunda keşke takmam ben ama ne bileyim belirti olunca bebekden kaynaklı olduğu beli gb oluyr ama belirti olmayınca korkuyrm degisik birşey benm düşünce
Aygn Aysebkr1258 aynn canm aynn yok bebekden bence çünkü bağırsak olaylarını çok iyi bilirim,😁 bildigin kalp atışı gb göz seyrimesi gbydi