aminehumamoms Kızlarr alışverişleriniz bittimi kaçıncı haftada herşeyi hazırdıı Ben 19haftalığım herşeyi hazır bi şampuanları eksik 🤭
hilalaktascelik aminehumamoms  Bu da benim oğlumun dolabı hala eksiklerimiz var. Eksikler de hiç bitecek gibi durmuyor 🤭
AybarsUmay_ aminehumamoms 24+1 deyim bütün eksiklerimiz bitti. Yıkanıp ütülenip yerlestirilmeyi bekliyor 🌼
minikmucizeemaak aminehumamoms Canım dolap içindeki siyah beyaz çizgili organizeleri nereden aldın? Sağlıkla kavuşalım 🫶🏼
Minosss Benim 38+3 şuanda bile kargo bekliyorum eksikler için hastane çantamı da 5 gün once hazırladım 😂
aminehumamoms Minosss az kalmış sizin sağlıkla kucağınıza alın inşallah🌸 şampuanlarını nezaman aldınız 😍
MerveTeyze Hemen hemen herşey hazır bir tek yatak perde halı kaldı ama herşey yıkandı ve ütü bitmiyor 🤣 sonrasında şifonyer aldım iki adet, dolap özellikle almadım
__mom1 Ben dolaba yerleştirmedim hurçta ve kutularda duruyor yıkayınca yerleştiricem ama benim de ufak tefekler hariç bitti 27+2
__mom1 aminehumamoms 30da evi temizleyip biraz düzen değişikliği de yapıcam bebeğin eşyalarını yıkayıp yerleşitiricem anca 1 haftada biter gibi işe de gidiyorum çünkü
Minosss aminehumamoms tesekkur ederim hepimiz insallah 😍 2-3 hafta önce aldım mustela set seklinde aldım
AybarsUmay_ aminehumamoms Şuan eşim egitimde olduğu için annemin evinde kalıyorum. 1 ay sonra gelecek evime geçince herşeyimi yıkayıp utuleyecegim. Hastane cantamı bile hazırlayacağım. Ne olur ne olmaz dursun bı köşede hazır q
aminehumamoms minikmucizeemaak bime gelmişti ordan aldım canım 🌸 bayada uygun bi fiyata gelmişti 1ay kadar oldu
M-Y2020 aminehumamoms masallah ya ben 21 haftadayim detayliyi bekliyorum ama gelen hediyeler ile baya eksik tamamlandı
aminehumamoms M-Y2020 ben çok acele ettim daha cinsiyeti bilmeden aldım çoğunu çok heves ediyo insan ilk çocuk diye 🤭
AsyA_34 aminehumamoms Bende 22 haftalığım çoğu şeyi aldım bi şampuan deterjan vs onlar kaldı 🥹 dolap içi kutuları nerden aldın canım