Cuma günü 40. Haftama giriyorum ama şuan sancım açılmam yok doktorda dedi ki cuma yatış yapalım suni sancı veririz öyle doğurursun yoksa bebek kakasını yer dedi. Ben tamamen suni sancı ile doğum yapma taraftarı değilim eğer 3 güne kadar doğum olmazsa. +2 3 gün beklemek istiyorum neden böyle demiş olabilir ebeye sordum doktordan doktora göre değişiyor dedi randevular başka doktora mu gitsem