Kızlar, 38 haftalık hamileyim. Bebeğim birkaç gün öncesine kadar hep sol tarafımda dururdu hissediyordum yani karnımın solu doluydu sağımı tekmelerdi sadece. Baş geliş pozisyonunda idi. Birkaç gündür ise sağımda ama solumdaki gibi değil bi kısmı hala solumda hissediyorum. Acaba bebeğim pozisyon mu değiştirdi, döndü mü? Bu haftalarda dönme oluyro mu. Cuma kontrole gideceğim. İki gündür de mide bulantım baş ağrım var doktorum bunalrın doğum belirtisi olabileceğini söylemişti. Fikri olan bilgisi olan yazabilir mi rica etsem 🙏