Elifff23- evet ama duymak çok da önemli değil dedkleri gbi ilk zmankar bebeğe zararı oluyor. Doktorunuz sağlıklı kalp atışı var dediyse bunu kafaya takmamak grek ben ilk bebeğimin kalp atışın artık en son özele gidip renkli usg de bakmak istediğimde son haftalarda duymuştum yani devlette de doktoruma hiç duymak istiyorum flan deemdm sağlıklı dediği içşn hiç aklıma bile gelmedi aslında bu tamamen film ve dizilerden kafamızda kalmış duymamız gerekiyor imajı