8.haftada benden rutin testlerde istedi devletteki doktorum igm ve igg pozitif çıkmış ozel takipliydim ben 15 .haftada fark ettiler ilaç baslandi sonra avidite testi istediler ilk üç aydami geçirildi yoksa şuan gebeliktemi geçiriyorum diye yüksek avidite çıksa öncesinden geçirmişsin sıkıntı yok demekmiş dusuk avidide çıksaydı şuan geçiriyor demekmiş ama benim aviditem ara deger çıktı yani ne şimdi geçiriyorsun ne de önceden geçirmişsin diyemiyorlar sivi aldirmami istediler ben istemedim perinotelijiye yönlendirdi doktorum 3 haftada gidiyorum kan veriyorum yine aynı çıkıyor 31 haftadayim ara ara antibiyotik veriyorlar
Detaylida az çok belli olur enfeksiyon geçtiği geçmediği diye 22 . Haftada yaptırdım çok şükür sıkıntı cikmadi
İnşallah çıkmaz sağlıkla alırız kucaklarimiza bebeklerimizi benim tup bebekle oldu her gün düşünmekten psikolojim bozuldu bisey varmi bebekte yokmu diye