elif-asil
Benim geçmişti ikiz kaybım var ve gene ikizim Çağrı hocada bunu biliyordu onunla devam edelim dedik açıkcası geçen hafta 12. Hafta dı ve sanki detaylı ultrasona bakar gibi baktı beyin yapısına, kalbinin 4 odacığına kadar gösterdi bebeklerin inanın başka doktorlarada gittim böyle gösterebilen olmadı bu konuda Denizlide Çağrı hocanın üzerine tanımam. Evet Nazan Başak hocanın enerjisi çok yüksek dediğiniz gibi ama ultrasona bakmada ben böyle net bir şey görmedim