Fatma3850 İyi günler hanımlar ben 37+5 hamileyim iki gündür beş dakka arayla belime ve kasiklarima çok ağrı girip gidiyo bebek hareketleri çok iyi suyum falanda gelmiyo ama ağrılar beş dakka da bı gidip geliyor sizce hemen gitmem gerek mi
mervee19_ Fatma3850 doğum sancısı çok fazla olur onu hissederseniz eğer çok fazla.agri amacı hissediyorsaniz normal doğum.sancisidir bide.karninizin alt tarafında sancı varsa normal doğum sancısı diye biliyorum sizi rahatsız etcek duramaycak haldeyseniz gidin bence
sila_42yigit Fatma3850 ay bende 33 haftadayim 34 olucam 32 haftalikken kasiklarima ağrı girdi doktora gittim doğum kanalina girmiş ama bi gozuk doktora
Fatma3850 mervee19_ iki gündür gece gündüz duramayacak şekilde agrilarim başladı zaten cuma günü doktorum gün verecekti sezeryan için ama baya şiddetli olmaya basladi
mervee19_ Fatma3850 bence gidin sanciniz çok fazlaysa ihmal etmeyin zaten haftaniz da düşük değil belki direk sezeryana da alabilirler ihmal etmeyin rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin ben 41 haftalığım daha gram sancım olmadı doktor bekletiyor sancım.olsun diye