Eylulll_ Selammm hanımlar Az önce Urfa çiğ köftesi acılı acılı yedim Baya 1 tabak falan bitirdim (Ama etsiz ) 5. Ayın sonuna geliyoruz artık bebegime çok mu zararı olur kendimi tutamadım, inşallah bişey olmaz
Hilal_blc Eylulll_ ay nolck kiz bende çok aci yiyorum bebeğe bisey olmuyo sadece mide yanmasi annede olursa olur olmazsa sıkıntı yok 6. Ayıma girdim bende
Yazmelegi_ Eylulll_ size zararı olur mide yanması bulantısı veya tuvalet yaparken sıkıntı olur başka bisey olmaz
Bernasnli Eylulll_ kız yedin madem ne anlatıyon canımızı çektiriyon 😂bide acılı acılı diyor yanına soğuk bir ayranda içseydin 😂
Kediannesi1 Eylulll_ acıdan bebeğinize bir şey olmaz acı gıdalar tüketmeyin denmesinin sebebi mideniz rahatsızlanmasın diye 😊