_gizem_ doktor sorun olup olmayacağını söylemedi mi? Anlamıyorum bu doktorları bazen ya. İlerde dedi yorum yapmadı mı? Sen sormadın mı sorun olur mu diye? 4 günden bence bir şey olmaz ama yine de bence git doktoruna söyle ilerde dediniz ama bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi diye sor.