Evrem990 Selam kızlad bugun 27+3 üm gecen haftalarda bebegimin harakrti gayet iyiydi ama bugun cok az haraket ediyor.cumartesi randevum vardi doktor o zman hersey yolunda demişti haftasj benimle ayni olan varmi sizin harakrtler nasil?yada nasıldı?
Tugcecan26 Evrem990 o haftalarda hareketlerinde azalma olmuştu birkaç gün üst üste kendimi yorduğum için olduğunu düşündüm doktora sordum günde 10 hareket varsa korkma demişti dinlenince hareketler arttı
Asel-2023 Evrem990 bende aynı yım azalmadı ama sen belki gün içinde çok hareketli isen o yüzden hissetmiyor olabilir sin