Aseer Kızlar merhaba, 14+6 dayız :) son bi haftadır inanılmaz enerjim düşük, uyku modundayım. Geceleri sıcaktan uyuyamıyordum. 2.trimesterde daha enerjik olacaksın diyolardı ama öyle olmadı malesef😞böyle olan var mı ?
gamzecgr Aseer 17.haftanın içindeyiz ayılıp bayılıyorum ben de habire ama çok sıcak havalar ondan bence
aslanprenses_ Aseer 26. Haftadayım sıcaktan bayılma hepimizde var. Yorgun oluyorum. Ama kendini biraz zorla. Yürüyüş yapmaya çalış, sağlıklı beslen, bol su iç. Bir rutin oluşturmaya çalış.
Yesimakkoc Aseer biz su aygırı gibi yayılıp yatarken milletin hamileliğini aşağdaki linkten nasıl geçirdiğine bakarmısınız😂
Aseer aslanprenses_ aslında çalıştığım için bi rutinim var diyebiliriz ama çok yorgun hissediyorum. 3,5 lt suyumu içiyorum, eve dönünce yürüycek halim de kalmıyor😞