Atlbs 7+4deyim kontrolüm vardı doktor çok küçük kalp hareketi gördü ama kese boyutu 13mm miş progestan fitil ve oksapar iğne verdi.Eğer haftaya kalp atışı duyulmazsa gebeliği sonlandıracağını söyledi.Başına gelen var mı ??
Hacer98 Ben 7haftalıkken gittigimde kalp atısını dinleyemedik küçük dedi doktorum ama bi hareket vardı gördük sonra 3 hafta sonra gel dedi tam 10 haftalıkken gittik kalp atı vardı hareketi baya cogalmıs ve ultrasanda rahat görünüyordu