Ablam ve yengem roborock s6 kullanıyorlardı çok memnunlar bende roborock s7 max aldım çekimi daha yüksek diye bende çok memnunum
Kardeşimde s8 ini aldı o da aşırı memnun o daha da yüksek çekim gücü Trendyol da 20 bin civarı bişeydi.
Alım gücüne göre 5-6-7-8 alınabilir bence