Kızlar bugün 38. Hafta kontrolüm vardı en son bir hafta önce kontrol yapmıştı. Bugün sadece nst çekildi doktor ultrason dan bebeğe bakmadı kilosunu ölçemeyiz bu hafta tam belli olmaz haftaya bakalım dedi normal mi sizce? Ayrıca haftaya doğum şekline karar verelim kendi sancın olmazsa suni sancı ile açılma olmaz boşuna uğraşmış oluruz dedi sanki sezeryana yönlendiriyor. Kafam karıştı hiç kafamın içindeki soru işaretlerine cevap alamadım. Ben normalde normal doğumu bekleyelim demiştim.