5melekannesi Kızlar görüş günümüzdü bugün 3450 olmuş 38+5 ile uyumlu uzman doktorumuz ölçtü, nst ye gir gel konuşalım dedi ne olucak sizce endişe etmeye başladım
Nuraslanklc 5melekannesi cihazlar her zaman doğruyu göstermiyor belki de o kadar değildir belki de 3 hafta sonra kendiniz normal doguracaksiniz 4,5 kilo çocuk doğuranlar var 😁 olabilir yani
Seval2468 5melekannesi ilk oğlum öyleydi 37+ te 4 kilo 56 cm doğdu. B oglumda iri gidiyor 36+5 oldum yarın doktorum uyarı verebilirim son zamana kalmasin seni zorlar dedi sezeryan olmak istemiyorum çünkü
Miranadar Anneyimbennanne benimde öyleydi 3 hafta önden gidiyordu sık sık takip ettiler 39 da mecburi sezeryan oldum iri bebekti
majamm Miranadar sezeryaninizi menstural zaman hesablamasina gore mi yaptilar yoksa bebegin gelisim haftasina gore?
Sadem5434 Benimkide iki hafta önde nir hafta sonra çatı muayenesinde belli olcak ama sezeryan gibi görünüyor sizede öyle söyler
Miranadar majamm bebek ultrasonda 41 haftalık görünüyordu hatta daha fazla ama ben normal zamanımda doğum yaptım 39 haftalık falandım yani bebeğin gelişimi önde olsa da kendi zamanında doğuma alıyorlar benim şekerim vardı o yüzden önden gidiyordu
5melekannesi Nuraslanklc ben oğlumu 3 buçuk doğurdum onda bile 9 dikişim oldu şimdi 4 ü bulupta normal yaptırırsa ordan sağ çıkamamaktan korkuyorum sanırım 😔
4228 Seval2468 36+4 3000 kg bebeğim doktor haftası önde dedi ve doğduğunda solunum sıkıntısı yaşayabilir dedi, haftaya doğum şeklime karar verecek bende çok tedirgin oldum şuanda diyet yapıyorum 🥺
Mavigozunannesi 5melekannesi neden endişe ettin ki gayet güzel kilosu 37 hafta d 3880 di oğlum 4 kilo doğdu 40 hafta da ama tabi iri olduğu için normal doğmadı şeker vs yoksa endişe etmeyin
5melekannesi Mavigozunannesi Endişem 4 kilodan sonra beni normal doğuma zorlaması çünkü o zaman korkuyorum oğlumda bile 9 dikişim oldu 3 buçuk kiloyla
Seval2468 4228 neden solunum sıkıntısı yasasınki hiç problem yaşamadık biz. Bu oğlumda 2.hafta onden gidiyor hiç öyle birsey demedi
Nilgun-95 4228 36+4te muayene oldum 2963 gr çıktı bebeğim sezaryen istedim tarih belirledik 23 Ağustos için ama solunum sıkıntısı çeker falan demedi neden öyle bişey dedi ki doktorunuz anormal olan neymiş
Nuraslanklc 5melekannesi bı şekilde doğacak şimdiden düşünme bence bunları doktoru dinle hemen mi sezaryen yapmak istiyor ki haftasını beklemeyecek mi mesela.. benim oğlumda da 3. Kilo bile değil demislerdi 3.600 doğmuştu yani ondan diyorum cihazlar her zaman doğru göstermiyor diye doktorun senin için doğru olanı bilir diye düşünüyorum