edaisikkaya kızlar 34+4 üm ama iki üç gündür kafamı kaldıramıyorum. elim kolum tutmuyor felaket bir halsizlik var sanki bütün enerjim gücüm çekilmiş gibi hep yorgunum ve hep uyumak istiyorum. nedendir sizce
Dogaclk edaisikkaya vitaminleriniz iyi mi? Demir azalmis olabilir. Ama yine de genel olarak 30dan sonra bir agirlik/yorgunluk oluyor.
Gonuel49 edaisikkaya bende 34+5 im canım aynı durumdayım 2 gündür yatıyorum resmen hiç halim yok uykum var. Neyden kaynaklı bilmiyorum 😮💨
Elotyy edaisikkaya edaisikkaya şuan bende 34 ama oluyorum, yorgunluktan heryerim ağrıyo gece uyku yok gündüz kafam kalkmıyor
Dnzglsm_123 edaisikkaya 35+1 oldum ben. Aynı şekilde bende de var halsizlik. Kansızlık var zaten o da yapıyor. Ama bu hafta ekstra bir halsizlik var. Hiçbir şey yapasım yok ☹️