Kızlar ben 17 gün önce doğum yaptım sadece bir tanesi ped e düştü diğerleri yapışık duruyor deriye resmen dün ancak bakabildim korkumdan bakamıyordum bu normal mi bilen biri yazabilir mi? Doğumdan sonra 5. Gün dr a gittim normal herşey dedi ama halen düşmedi endişelendim ilk doğumum