Sadem5434 37+3te 3400 kiloyduk kızlar haftaya kadar şekeri karbonhidratı kestim doktorum tekrar bakcak ama sezeryan gibi görünüyor dedi bebişim büyükmüş, bu saatten sonra diyet bile yapsam en az kaçla doğuma girerim sizin bebikler kaç kilo
Elzsy2023 Benimde 37+4 ufak bebeğim. 2650 ydi pazartesi günü. Doktor ufak minyon bebeğin olacak dedi. Şuan normal doğum ilerliyoruz. 41 e kadar bekleyeceğiz bir sorun olmazsa. Gelmezse suni sancı ile deneyeceğiz. Olurda kalbi yavaşlar veya benim tansiyonum çıkarsa o zaman zorunlu sezaryen olacak. Bakalım inşallah kendi gelir geç olmadan :)
Sudeeee 37 haftalıkken 2900 gramdı şimdi bakalım 38 e girdim yarın doğumum var kaç kg oldu bilmiyorum ama doktor aşağı yukarı 3 kg doğar dedi :)
Portredekitirtil 36 da gittik 2850 ye yakındı 37+1 de doğumunuz var 2900 falan doğar dedi bi 3 kg 3200 falan olaydı iyiydi
Sudeeee Glymen doktorum bir hafta geri kilosu dedi yani iri bebek olmaz dedi zaten sende minyonsun dedi :) Sağlıklı olsun da :)