Tugceinciuak Valla bende en başından beri sezeryan diyordum, Çünkü kilolu hamile kaldım, kendimi ve çocuğu tehlikeye atmak istememiştim normal doğumda, herkes işte öyle doğurmazsan anne olduğunu anlamayamazsın falan diyor kayınbabam bile, Sanki onluk bir durummuş gibi🙄 O yüzden bende epidural doğumunu düşündüm. Umarım hakkımızda hayırlısı ne ise o olur🌸