ahsengl bsraynk Evet hamdolsun gizli şeker mi var acaba dedi doktor test yaptık ama yoktu çok şükür keşke yapmasaydım diyorum bir yandan zararlı diyorlar
adatuna bsraynk 30+4üm, kilosunu boyunu sormadım sadece uyumlu mu diye soruyorum o kadar :) Sıcaklar mahvediiiyor
bsraynk adatuna ne güzel..uyumlu olup olmadığını bende her seferinde soruyorum. fakat kilosunu da merak ediyorum her gittiğimde:) sıcaklar gerçekten zorluyor. sabır..
Kubroli 31+5 deyim bugün Dr kontrolum vardı iki hafta gerilik var dedi çokk üzüldüm bi profosore randevu aldık bugün onunla görüşeceğiz ınsllah saglıkla kavuşuruz bebişlerimize🤲🏻
melekmommm bsraynk 29+4 te 1700 dü 😇32. Haftamda gideceğim rapor almak için bakalım kaç kilo olmuş oğluşum 👶🏻
Kubrakarahan cevriye35_ başka birşey dedimi yada kısıtladımı ? Benimde azalmış bende 31+4üm bol bol sıvı önerdi yatıcaksın dedi havuç sordum günde bi tane ye çok şekerli dedi
cevriye35_ Kubrakarahan Şekerin var mı belki ondan demiştir bence suyunu sıktır iç faydasını gören çok olmuş kısıtlamadı beni aksine senle ilgisi yok bebek isterse alır dedi beslenmene dikkat et dedi bi de erken doguma sebep olabilirmis gerilik ilerlerse