Arkadaşlar şuan 42 haftalığım doktorum bekletiyor sancım hicbirsekilde yok dün de ilk defa Altan muayne yaptı 1 cm acilman var onunla doğum yapman imkansız dedi 3 kere nst ye soktu aralarda hep bı litre su icirerek ama sancım hicbirsekilde yok yani çıkmadı sancın olmadan da yarısını yapamayiz dedi eve geldim bir saat sonra falan kahverengimsi kan rengine benzer bı akıntı vardı ped taktım devam etmez diye düşündüm sabah kalktığımda sıvı akıntı şeklinde kahverengi sümüksü bı akıntı bilemedim ne olduğunu duş aldım hemen sonrasında hala devam ediyor napmam gerektiğini de bilmiyorum kendimi korktuttugum.icin bebeğin hataketlerini de hissedemiyorum