ArvenMom Lumlum canım yukarı da da dediğim gibi ben doğurdum doktorumun onayı vardı az bi ton balığını salatanın içine koyup yedim konserve gidip ton balığı yemedim konserve şeklini yedim
Minikmucizelere Lumlum yaa ben doktora sormadim ama arastirdigimda dip baligi olarak gecmiyo ve bebege cok guzel kilo yapiyo diye biliyorum neden yenilmiyomus acikladi mi merak ettim dip balığı degil çünkü de
Lumlum Minikmucizelere açıklamadı ama somonda bi parazit bulundu diye geçenlerde haber okumuştum tabi ne kadarı doğru bilemem bence doktorunuza danışın mutlaka
Mavi3475 Somon çok iyi kilo aldırma açısında da sağlık açısından da gebelik için aldığın yere bile sorsan somon diyorlar hafif bi balık hamsi yoksa somon al tüket
e_blue_sky_a bukizanne bana da doktor balık ye dedi internetten bakıp hangisi diye sececektim gebeler hangi balığı yer. Et hiç istemiyorum balık tavuk kırmızı hatta yumurta 😢 geçecekmi bilmem
Nhlhmz11 bukizanne yoğun civa içeren balıklardan uzak dur, doktor bana yeme demişti derin su balıklarını , internete yaz çıkıyor hangilerini yiyebiliyorsun, en zararsız hamsi ama :)