GPinar bende bunu çok araştırdım direk perinatolojiye al istersen ama riskli gebelik yazıyor onu bende anlamadım yarın randevum ve detaylı yaptırmıcam ikiz olduğu için hem riskli gebeliğe giriyor hem takip edilmeli diye gidicem bakalım nasıl geçicek, normal gebelere detaylı bakıyolar mı bilmiyorum