_Hulya7106 ben 41 haftalık oldum daha iki gün önce gittim yani ve kendinnalamiyorsun zaten jilet falan da kullanmak istemediğim için doğumda da sürekli temiz olmak istiyorum dikkat ediyorum bı sorun oluşmadı çok şükür doktorum da sorun görmedi lazere gidiyordum ilk başlarda hamile olduğumu öğrendiğimde biraktim agdaya basladim