Busebaysal Haftamdayım dün şeker yüklemesi yapıldı sınır 140 benim şekerim 154 çıktı. Aranızda böyle bi durum yaşayan var mı ? Nasıl bir yol izlediniz ?
xbebegimx Busebaysal benim de 156 cikti. Bol salata ,su dedi doktor ekmek tatli kavun karpuz dondurma yasak ddi
2lokummannesiii Busebaysal benim oğlum da öyleydi 155 çıkmıştı diyetle halletmiştim. Karbonhidrat ve şekerden uzak duracaksın mecbur. Sağlıklı besleneceksin yani.
sed-a5 Busebaysal benimde 160 çıktı şekerimi ölçüyorum ve diyet yapıyorum doktorunuz ile görüşün büyük ihtimalle diyetisyene gönderecektir.Şekerli yemek yasak doğuma kadar sağlıklı beslenmek gerekiyor bebeğin de sağlıklı kilo alabilmesi için