Merhaba doktorum 12. Hafta balık yapı yazdırdı . 16. Hafta gittiğimde de onlara devam et dedi bana . Şu an 20. Haftamdayım henüz kontrole gitmedim . Merak ettiğim gebelikte kullanan var mı balık yağı ? Beni biraz rahatsız da ediyor açıkçası midemi bulandırıyor. Ama devam ediyorum . Çevremde sorduğum gebelerde pek kullanan görmedim sizler de durumlar nasıl?😊