flower91 babynest kadar yer tutan saçma bir yatak yok. 1 yada 2 kere yattı içinde bebeğim boşuna alıp o kadar para vermişim dedim.
Aldığım yer çook kaliteli temiz ve güzeldi evet ama bana göre gereksiz geldi bebeğim doğduktan sonra.
Bebeğim 10 günlük falandı reflü yatağı aldım çok rahat ettim sepetinin içinede koydum kustuğunda falan sıkıntı olmadı yeni doğduğu zaman çok şükür. Zaten hastanede koydukları sepetlerde reflü yatağı içindekiler. Sonrasında da emzirme yastığı aldım şimdi kullanıyoruz 3 ay 19 günlük bebeğim.
Babynesti kaldırdım koydum dolaba o kadar para dolap bekleyecek😃