Mine9166 git mutlaka Evdekiler bana uyuyordur çocuk sürekli tepincekmi diye diye rahatlattılar ama ciddiye almak gerekiyo şakası yok valla niye oluyor bilmiyorum doktor gelmedi henüz hemşire atacakmış ona sonucu duruma göre üni hast sevk yada yatış devam