Herkese merhaba tatlı hamişler🥰 sezaryandan korkan bir anne olarak doğum hikayem şöyle ameliyata indirdiklerine öyle güçlü bir cesaret geldi ki anlatamam spinal oldum belden uyuşturduğu an belden aşağısı dedim felç oldu sonra ameliyat lambasından doktorumu izliyordum doktorum benimi izliyorsun dedi ve önümü kapattı 😂😂 korkan ben nasıl cesaret ettiysem artık😂 sonra baktım kızım ağlıyor yanıma getirdiler yanağıma koydular yok başka böyle bir aşk dedim Allah isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu odama çıkardılar hala hissetmiyordum belden aşağımı 2-3 saat sonra doktorum geldi kalk dedi yürüyeceksin kalktım yürüdüm ben özel hastanede doğum yaptım çok rahattı doktorumu tavsiye üzerine buldum bir türlü gaza çıkamadım sürekli yürümeme rağmen doktorum lağma yaptırdı hemşireye gaza çıktım ve çıkışım verildi hastane de 1 gün kalmış olduk sezaryan çok kötü bilmem ne diyenler vardı 6 gün oldu herşeyimi kendim yapıyorum sizi korkutmaya çalışanlara kulak asmayın ben asmadım Allah tüm hamişleri bir avazda kurtarsın dualarım siz hamişlerle🥰🥰