Kızlar bugün rutin kontrolüm vardı nst de sancı çıktı 40 50 arası acile yönlendirdi doktor açıklığa bakıldı açıklık yok ama ikinci kez nst de yine sancı çıktı ama eve gönderdiler açıklık olmadığı için şuan adet olacakmışım gibi alt kısımda ağrı var doğum başlangıcı olma ihtimali var mı 36+2 deyim