adileeozden arkadaşlar spinalde sadece iğne vurup sizi uyuşturuyorlar ancak epiduralde yine iğne ile uyuşturma sağlanıyor ancak minik bir hortum gibi bişey düşünün onu omzunuza bantla sabitliyor siz ameliyat sonrası elinizde ki buton gibi bişeyle oraya ağrı kesici enjekte ediyorsunuz. aslına bakarsanız zaten spinal de o işlemi hemşire size yapıyor o epiduralide istediğiniz zaman ağrı kesici enjekte edemiyorsunuz belli bir saat beklemeniz lazım. benim doktorum sezeryanda spinalin yeterli olduğunu belirtti epidurali artık normal doğumda daha çok kullanıyorlar.