Nurseanne 37+3 teyim. Etlikte doğum yapan var mı, doğumhanede ebe ve Doktorlar nasıl, doğum sonrası odaları nasıl bilgi verecek anneler var mıı
Ggokmen Daha doğum yapmadım ama hastanenin gebe okuluna gittim sancı odaları tek kişilik odanın içinde size özel banyo tuvalet var o odada sancı çekip aynı odada doğum yapılıyor daha sonra servise çıkarılıyorsunuz . Servis odaları tek kişik ve 2 kişilik hangisi denk gelirse ama genelde 2 kişilik denk geliyor sanırım 😄sancı odasına yanınıza 1 kişi kadın refakatçi gelebiliyor doğum başlayınca refakatçiyi çıkarıyorlar . Başka merak ettiğiniz varsa cevaplarım 🙃
Ggokmen Kubra0123 malesef izin vermiyorlar genelde ama bize eğer müsaitlik olursa 5 dakika kadar alabiliriz dediler