Hatice-6363 Selam kızlar mide yanmasına nasıl bir çözüm buluyorsunuz 31 haftaya girdik geceleri yanıyordu şimdi gündüzleride yanmaya başladı😖
Bernasnli Hatice-6363 kuru ekmek bastırıyor asidi bol su bide yatarken yastığını yükselt yemek borun yukarda kalır ilerde reflü olmazsın Aynı haftadaymışız ♥️
kelebekucusu Hatice-6363 30+2yiz hala çekiyorum üstüne o yanma feci şekilde kusturuyor. Her seyi denedim ama gecmedi çareyi gavisconda buldum tamamen kesmiyor ama uyumama yardımcı oluyor en azından
Rabisozdmr Hatice-6363 ben kaç gündür mahvoldum yediğim şeylerden oluyor galiba midem çok kötü oluyor . 12. Haftadayız
Esinbyzkndr Hatice-6363 ılık süt ,kuru ekmek , doktor önerisiyle de ben lansor kullandim sadece 1 kere ictim ve daha hic kullanmadim baharatli yiceklerde yemeyin yastiginizi yuksek tutun temiz hava ve bolca su Gecmis olsun
ipek63yldz_ Kuzum 37 haftalıgız o dert halen bitmedi 🤦♀️ hayırlısı ile 1 hafta sonra kurtuluyoruz darısı herkesin başına saglıkla huzurla 🤲🤲
Bebegimlebuyuyorum 38 haftalık olduk hala yiyeceğim şeylerden yanma olur diye korkuyorum 🥺 havuc yiyorum geliyor tavsiye ederim 🦋❤️