Seval0Seval Hastalığımın 2 günü gittim yani dün perşembe klomene başla haftaya kontrol ondan sonra çatlatma iğnesi verecek doktorum kullanan var mı ?
eylulmihrasmom Seval0Seval evet ben kullandım adetin 3.günü gittim 4.günü sabah akşam klomene başladım 5 gün kullandım. ilaç bittikten 2 gün sonra doktora gittim 2 yumurtan var dedi 2 gün daha bekletip çatlatma iğnesi vurdu. kullandığım ilk ay hamile kaldım ocak ayında şu an 29+1 olduk🥰
edasontr Seval0Seval bende kullanıyorum ama femara dun son ilacımı attım bakalım hayırlısı bemde cuma kontrole gidicemm insallah guxel sonuclar alırız ya 🥰
Baharatajanova Seval0Seval bende bir kere klomen ile çatlatma iğnesi yönetimini denedim. Ama benimki malesefki o ay olmamıştı. Ama herkeste aynı olacak diye birşey yok tabiki ilkte tutanlarda oluyor. Ben birkaç ay normal olarak denedim çok şükür şuanda 6 haftalık hamileyim