merhabalar bugün doktor kontrolüm vardı en başından beri normal doğum istiyorum bugün doktorum ben senin doğal sancının geleceğini öngörmüyorum deneyeceksek de suniyle deneyeceğiz gibi duruyor dedi. bebeğim hala kanala yönelmedi ağrı, sancı, baskı hiçbir şey hissetmiyorum. istersen yarın gel alalım illa bekleyeceğim diyorsan 14üne kadar bekler gelmezse yine alırım dedi. suni sancı çekip yine sezaryen olma ihtimalim de var bir yandan ve bu beni ürkütüyor birçok arkadaşıma danıştım, gönlümden inanın yarın gitmek ve bebeğimi kucağıma almak geçiyor çünkü gelmeyeceğini hissediyorum. en son dokuz gün önce kontrole gitmiştim ve o zamandan beri kilo da almamış. başına gelen, fikri olan arkadaşlarım yardımcı olursanız çok sevinirim🌸 sevgiler🤍