Bir gün buraya böyle bir post açacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. 1 buçuk sene sonra yaşadığım şoku ve yaşadığım belirtileri buraya yazmak istedim. Bu süre boyunca her ay bir belirti aradım burada araştırdım. Belki diğer arkadaşlara da yardımcı olurum. Biraz uzun olucak şimdiden affola 🙏🏻
2 kez klomen 3 kez femara denedik. Ve ağustos ayında alılamaya başlayacakken hamile olduğumu öğrendim. Bu ay farklı olarak 4 gün yumurtlama günüme kadar soğan kürü yaptım. Sabah akşam.
Ve 41 adet hurmaya meryem suresi okuyup 41 gündür yiyordum. İnanmazsınız 41. Hurmayı yediğim günüb ertesi günü hamile olduğumu öğrendim 🥹
Belirtilerim nelerdi.
Yumurtlama günümden sonra 1-2 gün sağ kasığımda barma hissettim. Sonra geçti. Tatile çıktım.
Regl tarihimden 4 gün önce göğüs hassasiyetim başladı. Hep olurdu ama bu sefer farklıydı hissettim. Dokunmadan bile göğüste bi yanma acıma vardı. Hiç durmadı. Eşime sakın çarpma çok acıyor diye uyarıyordum.
Regl günüm geldi hala tatildeydik. Acı devaö ediyor ara ara kasık batması oluyor ama regl ağrısı gibi değil.
Benim hiç uykum gelmedi, belim ağrımadı. Göğüslerimin halkası büyümedi. Tek hassasiyet vardı bu yüzden ihtimal vermedim. Ve karavan tatilimizde aşırı ağır kaldırdım. Umudu kestiğim için hiç birşeye dikkat etmedim.
Regl 1 gün geçti tatilden döndük. O gün biraz ağrım oldu ped taktım. Akıntı hiç yok gibi ( regl öncesi olan renkte), hala ihtimal vermiyorum regl 6 gün geçti. ( 1 yıldır regl olana kadar ayda 3-4 kere test yapardım.) bu ay test yapmak hiç içimden gelmedi. Artık üzülmek istemiyorum, bir an önce regl olayımda doktora gidip tedaviye başlayalım diye bakıyordum. Regl 6 gün geçene kadar ne akıntı ne uyku hiçbir belirti yoklen kahvaltıda kavun yerken kavundan tiksindim. Tadı çok farklı geldi. Kalktım artık test yapıcam dedim. Testi yaptım damlattım 1 saniyede kopkoyu bir çizgi. Şok oldum ağlama krizlerine girdim eşime koştum. İnanamadık bidaha yaptım yine anında koyu. Apar topar giyindik acile kan vermeye gittik ilk gebeliğim kimyasal olduğu için değerin yine düşük çıkabileceğini düşünüyordu. Test sınucu 1 saatte çıktı. Bir bakarsın 3009 ! yine bir şok. Galba hamileyim dedim hala inanamıyorum. Ertesi gün gittik doktora. Kese oluşmuş 5+ 2 günlük dedi 🥹 haftaya kalbini duyarız dedi. Hala inanamıyorum. Okadar ümitsizdim ki hiç çocuğum olmayacak diyordum. Hiçbir problem yoktu. 1 yıldır hiçbir doktorun görmediğini umuttepede emek bey gördü ve çok minik çikolata kistin var dedi, temmuz ayında. Meğersem ona gittiğim hafta ben hamile kalmışım 🥹 rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin 🙏🏻