Aienma belinay12 evet canım bende eşimden yararlanamıyorum. Hastanede annelik sigortası yaptırdım. Normal sigortalılar nasıl sa bende aynı şekilde faydalanabiliyorum. Bende bilmiyordum gittiğim hastane söyledi.
belinay12 Aienma Aygn EmraheydaBier kızlar özel hastane de nasıl oluyor peki ben 1 aydır sigortasizim yeni haberim oldu bu sigortadan devlet hastanesinde bile 50 tl para verdim özel hastanede nasıl yapılıyor bilgi verir misiniz
Aygn Evet canm benm sigorta eşimden yararlanamiyrm ama analık sigortası diye geciyr ondan sigortalı gb faydalanabiliyrsun eczanede den aynı şekilde ama doktor reçete türüne analık hali diye yazınca yüzdesini oduyrsun
ilknremrh 1 aydır Sigortamiz yoktu analık hakkı da cikmadı gitmediğimiz yer kalmadı en son hastaneye yatınca parayla isteğe bağlı sigorta yaptık mecbur ben hiç bsey anlamadım analık hakkından
Kbrdrmr belinay12 hastane kendisi söylüyor zaten ona göre sigortalı parası alıyor benim gittiğim hastanede vardı her hastanede olmuyor sanırım ama devlette ücretsiz tamamen neden para verdiniz
Aygn belinay12 kayıt giriş veren kıza hamileyim dedim analık sigortasından yararlanmak istyrm dedim yaptı her gittiğimde de söylüyorum
EmraheydaBier belinay12 canım gebeysen sistemde gözüküyo zaten bişey demene gerek yokki bana kimse sormuyo gözüküyo yani
belinay12 Kbrdrmr peki esimizin illâ belirli bir sigortası olması lazım mi gün açısından internette 90 gün falan yaziyordu