G12s_18 ben de 38+1 deyim dün çatıya baktılar dünden beri lekelenmem var hafif ağrılarım var galiba nişan denilen şey de geldi emin değilim sürekli kirlenmiş çamaşır değiştiriyorum afedersiniz ama sümüksü kahverengi akıntı geliyor 🥲 cuma kontrolüm var ama açılmam yok şimdilik benimki de bu aralar gelecekmiş gibi. Sağlıkla kolaylıkla gelsinler inşallah 🤲🏻