Yyysssnn Kalbini dinlemek için değil mi ?? Bence almayın ya ben çok sık ultrasona girdim tecrübesizlik yüzünden şimdi içim içimi yiyor ki ben ne yaptım diye. Çoğunda kalbini de dinletti doktorlar bana sormadan açtı hepsi. Sonuç gösterecem dedim gel bakalım bebeğe dendi. Başlarda umursamadım sonuçta bebek için kullanılan bir alet ama sık sık girmek iyi değil diyenler oldu burada içim içimi yiyor valla 🥺🙄