Eksijelibon genel oldum, yürümeye kalktıktan sonra hemen toparladım kendimi eve geldim işimi yaptım zorlanmadım ama ben hep tek başıma halledicem bebeğim için yapıcam diyerek girdim ameliyata bile o yüzden acı esigim düşük olmasına rağmen çok rahattım, 2.3 gün şişlik vardı yürüdükçe geçti elimden geldiğince yatmamaya çalıştım, gaz sancısını da kayısı hoşafı ile attım rahatladım,kanama ise 2 gün yoğun sürdü onun harici normal akıntı gibi geldi