Ozgeeeee1 Herkese merhaba yumurtlamanın 11 ya da 12.günündeyim test sonucum bu şekilde. Yumurtlamanın 5-6.günlerinden beri sol kasık ağrım var arada bacağıma vuran. İki gündür belimin sol tarafı da çok ağrıyor.! [https://mutluresim.com/images/2023/08/09/nRa1SV.jpg](https://)
1prensesannesi__ Ozgeeeee1 ben yumurtlamanin 9. Yada 10. Gununde kan verdim negatif cikti simdi adetim 2 gun gecikti dun kaset test yaptim negatif cikti bugun ya erken test ya da kan testi vericem sende oyle yap erken test yap ve kan ver
Ozgeeeee1 Kivircik01 17 mi 😳😳😳 kız 10-11’de öğreniyor millet nası dayanalım 😂 14’ten sonra regl gecikmiş oluyor zaten..