Bsrakrk Bugunku kontrolde de 0 açiklik 1 sanci cikti. Cumaya kadar bi degisiklik olmazsa yatiş yapilacak. 0 aciklikla suni almak mantikli mi? Korktugum gibi sonum sezeryan mi olur yoksa? 🥺🥺
Bsrakrk Suzandefne hic aciklik olmadan suni alinca sonu hep sezeryan diyorlar ama. Kafam allak bullak valla
Bsrakrk Ervan ben de oyle dusunuyorum ama artik beklemekte cok can sıkıcı cok yoruldum. Gittikce de kilo artiyor normal dogum umitlerim tukeniyor
Suzandefne Bsrakrk vajinal muaynede çok zorlandım sonra suyumu patlattılar asıl sancı o zaman geliyor yine iyi doğurdum 3 gün sancı çekenler var
busrablkn Suzandefne 40+1 im gelmex ise 41 dolduğunda bende suni ile doğuma gireceğim hiç açıklık kontrolü yapılmadi devlet olduğundan. umarım kolaylıkla atlatır sağlıkla kucağımiza alırız 🥺