1palyaco Merhaba , folik asiti aç karnına mı tok karnına mı içiyorsunuz? Ve günün hangi zamanında alıyorsunuz?
_06ogretmenanne Sabah kahvaltıdan sonra tok karna içiyordum. 12.haftaya gireceğim doktorum bırakalım dedi.Multivitaminlere geçtim şu an