Mahza Merhaba arkadaşlar 28 haftalık hamileyim. Kasık ve rahim agrılarım şiddetlenince doktora gittim. Doktor bebeğin makat şekilde oturduğunu ve asağıda olduğunu söyledi. Adalat diye bi hap verdi. Sizce bebeğim döner mi? Sağlıksak bir problem var mı? Böyle olup da bebeği sağlıklı doğan var mı?
marven Mahza 26 haftaligim benimde ayni sikayetlerim basladi ayrintilida da yaziyodu dogum seklini etkiledigini biliyorum ama saglik acisindan bilemiyorum en yakin zamanda bende gidicem
Muratnurr Mahza sağlıkla ilgili sıkıntı olmuyor merak etme benimde öyle ne kadar dayanırsan sesi doktorum 37 olduk 38 zorlar belkide sesi sezaryen olucam bu yüzden
Nur92 @Mahza benim de makat duruş şu an 35.haftamdayım aynı şekilde kasık ağrılarım oluyor ama ilaç vermedi 33.haftamda Doğum pozisyonundaydı sürekli dönüyor bakalım tekrar dönecek m i
KaderAdnan bende 29 haftadayım benimde aynı şekilde baştan beri makat geliş diyorlar dönmezse sezeryan olucağını duydum ama sağlık açısından bilemiyorum o dediğiniz ilacıda vermedi baktım prospektüsüne tansiyon ile alakalı bir ilaçmış galiba
kardeleng Benimki de makat gelişli ayın 11’inde tekrar bakıp ihtimalleri konuşacağız doktorumla.Ama herhangi bir ilaç veya tedavi vermedi .Ama bizimki doğum kanalına girmedi şu an sorun teşkil eden bir durum yok.Ama baskıdan dolayı felaket bir kasık ağrısı var.Kafasıyla da göğüs kafesime baskı yapıyor can acıtıcı şekilde ama ona bile alışıyor insan 2-3haftaya bunları hissetmeyeceğim diye üzülüyorum.😹😹😹