Kızlar benim 2 yaşinda kızım var, tam 7 gün geciktim hiç bu kadar gecikmiyordum, sadece kızım 5 aylıkken 14 gün geciktim, onda da süt sağıyordum 6 aylıkken kesildi sütüm, şuan süt emmiyor siz olsanız ne yapardınız? Hastaneye gidermiydiniz? Yoksa cumaya kadar beklermiydiniz? Ya da benim gibi böyle gecikenler varmı?